Uw doelstelling is ónze uitdaging!

Bent u bestuurder van een vereniging, stichting of kerkgenootschap en wilt u graag financieel advies of ondersteuning bij uw administratie? Dan zijn wij u graag van dienst. Wij zien het als ons doel om ervoor te zorgen dat u nu én in de toekomst optimale resultaten behaalt. En dat tegen een verrassend laag tarief.

We gaan tot het uiterste voor uw organisatie

Wij willen een optimaal resultaat voor uw organisatie behalen én behouden. Dat begint bij het creëren van kennis en actueel inzicht in uw situatie en financiën. Daarbij fungeren wij graag als de spil in uw netwerk en bewegen we moeiteloos mee met uw enerverende en voortdurend veranderende markt. U vindt in ons een betrouwbare partner die altijd voor uw organisatie klaarstaat met persoonlijke raad en daad.

We werken onder andere voor:

  • Kerkelijke instanties
  • Sportverenigingen
  • ANBI-organisaties
  • Overige Not-for-profit instellingen!

Dit kunnen we voor u doen…

U kunt bij ons terecht voor diverse ondersteunende werkzaamheden zoals de periodieke verwerking en beoordeling van uw financiële administratie, het verzorgen van de belastingaangiften en het samenstellen en bespreken van de jaarrekeningen. Naast deze periodieke ondersteuning helpen wij u ook bij: het verzorgen van analyses en prognoses (zoals een exploitatie en liquiditeitsbegroting), de aanvraag van een ANBI status, subsidies, salarisadministratie en overige HR werkzaamheden.

Uw spin in het web

Kiest u voor ons? Dan kiest u voor deskundige en ervaren (fiscale) adviseurs met een uitgebreid netwerk. Dit kunnen we waar nodig efficiënt en effectief voor uw organisatie inzetten. Dankzij onze ervaring, brede dienstverlening én contacten blijven wij goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Zo weten we precies wat mogelijk van invloed is op uw bedrijfsvoering.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 


Recente berichten

Toezicht arbeidsrelaties zzp-ers

Elk halfjaar stuurt het kabinet de Tweede Kamer een update rond de voorgenomen maatregelen rond het werken als zelfstandige. Er is mede vanwege de coronacrisis sprake van een aangepast tijdpad. Zo start de beoogde pilot met de webmodule pas in januari 2021. Deze gaat minimaal zes maanden duren. Wat zijn Lees meer >

NOW 3 aanvragen

NOW 3 aanvragenVan 16 november tot en met 13 december 2020 kunt u als werkgever de derde tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW 3) aanvragen. Voor het aanvragen van NOW 3 maakt het niet uit of u ook NOW 1 of NOW 2 hebt aangevraagd of ontvangen. Het gaat bij NOW 3 om Lees meer >

Ontslag wegens gratis koffie

Ontslag wegens gratis koffieEen transportbedrijf heeft een koffieautomaat waaruit personeel en externe chauffeurs voor twintig tot dertig cent dranken kunnen halen. Dat kan gratis met een sleutel, die de kantoormanager beheert. Het bedrijf staat gebruik van de sleutel incidenteel toe. Een werknemer gebruikt een half jaar in het geheim een kopie van deze Lees meer >

Rekening-courant eigen BV wordt onzakelijk

Rekening-courant eigen BV wordt onzakelijkEen kapper drijft een kapperszaak in een VOF met zijn echtgenote. Daarnaast heeft hij een BV met een nieuwe winkelformule gericht op verkoop van haarverzorgingsproducten. De VOF en de BV sluiten een rekening courantovereenkomst. Na enige jaren verkoopt de BV de winkelformule met verlies. De VOF heeft dan € 158.000 Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring