Uw doelstelling is ónze uitdaging!

Bent u bestuurder van een vereniging, stichting of kerkgenootschap en wilt u graag financieel advies of ondersteuning bij uw administratie? Dan zijn wij u graag van dienst. Wij zien het als ons doel om ervoor te zorgen dat u nu én in de toekomst optimale resultaten behaalt. En dat tegen een verrassend laag tarief.

We gaan tot het uiterste voor uw organisatie

Wij willen een optimaal resultaat voor uw organisatie behalen én behouden. Dat begint bij het creëren van kennis en actueel inzicht in uw situatie en financiën. Daarbij fungeren wij graag als de spil in uw netwerk en bewegen we moeiteloos mee met uw enerverende en voortdurend veranderende markt. U vindt in ons een betrouwbare partner die altijd voor uw organisatie klaarstaat met persoonlijke raad en daad.

We werken onder andere voor:

  • Kerkelijke instanties
  • Sportverenigingen
  • ANBI-organisaties
  • Overige Not-for-profit instellingen!

Dit kunnen we voor u doen…

U kunt bij ons terecht voor diverse ondersteunende werkzaamheden zoals de periodieke verwerking en beoordeling van uw financiële administratie, het verzorgen van de belastingaangiften en het samenstellen en bespreken van de jaarrekeningen. Naast deze periodieke ondersteuning helpen wij u ook bij: het verzorgen van analyses en prognoses (zoals een exploitatie en liquiditeitsbegroting), de aanvraag van een ANBI status, subsidies, salarisadministratie en overige HR werkzaamheden.

Uw spin in het web

Kiest u voor ons? Dan kiest u voor deskundige en ervaren (fiscale) adviseurs met een uitgebreid netwerk. Dit kunnen we waar nodig efficiënt en effectief voor uw organisatie inzetten. Dankzij onze ervaring, brede dienstverlening én contacten blijven wij goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Zo weten we precies wat mogelijk van invloed is op uw bedrijfsvoering.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 


Recente berichten

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19Het kabinet heeft op 7 april besloten om de Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren COVID-19 nogmaals aan te vullen. Daardoor hebben diverse contactberoepen, zoals tattooshops, toegang tot deze TOGS-regeling. Ook zijn kleinere mkb-winkeliers in de food, dienstverlening zoals taxi’s, praktijken van onder andere tandartsen, fysiotherapeuten en toeleveranciers van eet-en drinkgelegenheden of Lees meer >

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisis

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisisHeeft de coronacrisis grote gevolgen voor de omzet en liquiditeit van een BV, dan mogen de BV en de aanmerkelijkbelanghouder (DGA) gedurende 2020 tijdelijk een lager maandloon afspreken. Aan het einde van het jaar is de werkelijke impact duidelijk. Pas dan stelt de BV het gebruikelijk jaarloon voor 2020 vast Lees meer >

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)Vanwege de uitbraak van het coronavirus is er een nieuwe regeling, de tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW). Werkgevers kunnen sinds maandag 6 april 2020 9:00 uur een aanvraag doen. De NOW is bedoeld om werkgevers die te maken hebben met omzetverlies tegemoet te komen. Hierdoor kunnen zij hun werknemers met Lees meer >

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekeren

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekerenVeel bedrijven zoals winkels en horecazaken uit het mkb-segment worden bevoorraad op basis van leverancierskrediet. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat de kortlopende – doorgaans dertig of zestig dagen – betalingstermijnen worden verzekerd door kredietverzekeraars. Het Ministerie van Financiën werkt aan een herverzekering voor het hele jaar 2020 die snel in Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring