Uw doelstelling is ónze uitdaging!

Bent u bestuurder van een vereniging, stichting of kerkgenootschap en wilt u graag financieel advies of ondersteuning bij uw administratie? Dan zijn wij u graag van dienst. Wij zien het als ons doel om ervoor te zorgen dat u nu én in de toekomst optimale resultaten behaalt. En dat tegen een verrassend laag tarief.

We gaan tot het uiterste voor uw organisatie

Wij willen een optimaal resultaat voor uw organisatie behalen én behouden. Dat begint bij het creëren van kennis en actueel inzicht in uw situatie en financiën. Daarbij fungeren wij graag als de spil in uw netwerk en bewegen we moeiteloos mee met uw enerverende en voortdurend veranderende markt. U vindt in ons een betrouwbare partner die altijd voor uw organisatie klaarstaat met persoonlijke raad en daad.

We werken onder andere voor:

  • Kerkelijke instanties
  • Sportverenigingen
  • ANBI-organisaties
  • Overige Not-for-profit instellingen!

Dit kunnen we voor u doen…

U kunt bij ons terecht voor diverse ondersteunende werkzaamheden zoals de periodieke verwerking en beoordeling van uw financiële administratie, het verzorgen van de belastingaangiften en het samenstellen en bespreken van de jaarrekeningen. Naast deze periodieke ondersteuning helpen wij u ook bij: het verzorgen van analyses en prognoses (zoals een exploitatie en liquiditeitsbegroting), de aanvraag van een ANBI status, subsidies, salarisadministratie en overige HR werkzaamheden.

Uw spin in het web

Kiest u voor ons? Dan kiest u voor deskundige en ervaren (fiscale) adviseurs met een uitgebreid netwerk. Dit kunnen we waar nodig efficiënt en effectief voor uw organisatie inzetten. Dankzij onze ervaring, brede dienstverlening én contacten blijven wij goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Zo weten we precies wat mogelijk van invloed is op uw bedrijfsvoering.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 


Recente berichten

Korting op producten uit eigen bedrijf

Ontvangt een werknemer korting of een vergoeding bij de aankoop van producten uit eigen bedrijf? Voor korting op producten uit eigen bedrijf van de werkgever geldt een gerichte vrijstelling. De Belastingdienst heeft een handreiking gepubliceerd met voorwaarden en voorbeelden.Gerichte vrijstellingDe gerichte vrijstelling is van toepassing als aan drie voorwaarden is Lees meer >

Wet betaalbare huur

Wet betaalbare huurDe afgelopen jaren zijn de huurprijzen in de private sector excessief gestegen. Afgelopen 5 jaar betaalden nieuwe huurders in de vier grote steden telkens € 160 per maand meer dan de vorige bewoners. In diezelfde periode zijn ruim 75.000 betaalbare koopwoningen opgekocht voor de verhuur. Om huurders een eerlijke prijs Lees meer >

Ontslag werknemer niet zo bedoeld

Ontslag werknemer niet zo bedoeldEen werknemer die als Teamleider Bagage op Schiphol werkzaam is, stuurt zijn leidinggevende een uitgebreide mail waaruit frustratie spreekt omdat hij is gepasseerd voor een hogere functie, en die eindigt met: ‘bij deze dien ik mijn ontslag in!’ Klare taal, maar is het een duidelijke en ondubbelzinnige verklaring, die gericht Lees meer >

TEK-vergoeding voor MKB aanvragen vanaf dinsdag 21 maart

TEK-vergoeding voor MKB aanvragen vanaf dinsdag 21 maartMKB-bedrijven waarvan de energiekosten een relatief groot deel uitmaken van de totale omzet kunnen vanaf 21 maart de Tegemoetkoming Energiekosten (TEK) aanvragen. De TEK-regeling is een tijdelijke tegemoetkoming voor energie-intensieve MKB-bedrijven voor de gestegen gas- en elektriciteitskosten. De tegemoetkoming kan met terugwerkende kracht worden aangevraagd en loopt van 1 november Lees meer >

Copyright 2023 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring