Hét administratiekantoor met een nuchtere kijk op de zaak!

Bent u mkb’er en zoekt u een administratiekantoor met een nuchtere kijk op ondernemen? Dan is Harke de juiste partij voor u. Wij zijn een laagdrempelig kantoor met een doorpakkersmentaliteit en hart voor het mkb. Van transportbedrijf tot installateur en van horecabedrijf tot stratenmaker: wij bieden íedere ondernemer administratieve en fiscale ondersteuning. Samen toewerken naar het optimale resultaat voor uw bedrijf; dát is ons streven!

Samen toewerken naar een optimaal resultaat!

Als mkb’er houdt u zich het liefst de hele dag bezig met uw bedrijf. De administratie hoort daarbij, maar schiet er vaak bij in. Harke begrijpt dat. Daarom bieden wij u volledige ondersteuning voor administratieve zaken zoals uw jaarlijkse belastingaangifte, jaarrekening en uw salarisadministratie. Daarnaast voorzien we u van deskundig financieel- of fiscaal advies waar u écht wat aan heeft. Zo adviseren we u graag als u uw bedrijf wilt overdragen (of overnemen), herstructureren of stellen we een uitgebreide bedrijfsanalyse op met bijbehorende prognoses. Wat voor advies het ook is: wij streven altijd naar een optimaal resultaat voor uw bedrijf, voor nu én de toekomst!

Ondersteuning met hart voor het mkb

Voor mkb’ers gaan wij graag een stapje verder. Zo bieden wij naast de standaard administratieve werkzaamheden ook uitgebreidere financiële oplossingen zoals:

  • Begeleiding bij een financieringsaanvraag
  • Het opstellen van een exploitatie- en liquiditeitsbegroting
  • Begeleiding bij subsidieaanvragen

Onze experts begeleiden u bij elke herstructurering, financierings- of subsidieaanvraag. Dankzij onze ervaring en ons netwerk zijn we altijd op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. En als het echt nodig is schakelen we moeiteloos een externe specialist voor u in. Kortom: bij Harke zit u altijd goed!

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 


Recente berichten

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19Het kabinet heeft op 7 april besloten om de Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren COVID-19 nogmaals aan te vullen. Daardoor hebben diverse contactberoepen, zoals tattooshops, toegang tot deze TOGS-regeling. Ook zijn kleinere mkb-winkeliers in de food, dienstverlening zoals taxi’s, praktijken van onder andere tandartsen, fysiotherapeuten en toeleveranciers van eet-en drinkgelegenheden of Lees meer >

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisis

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisisHeeft de coronacrisis grote gevolgen voor de omzet en liquiditeit van een BV, dan mogen de BV en de aanmerkelijkbelanghouder (DGA) gedurende 2020 tijdelijk een lager maandloon afspreken. Aan het einde van het jaar is de werkelijke impact duidelijk. Pas dan stelt de BV het gebruikelijk jaarloon voor 2020 vast Lees meer >

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)Vanwege de uitbraak van het coronavirus is er een nieuwe regeling, de tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW). Werkgevers kunnen sinds maandag 6 april 2020 9:00 uur een aanvraag doen. De NOW is bedoeld om werkgevers die te maken hebben met omzetverlies tegemoet te komen. Hierdoor kunnen zij hun werknemers met Lees meer >

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekeren

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekerenVeel bedrijven zoals winkels en horecazaken uit het mkb-segment worden bevoorraad op basis van leverancierskrediet. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat de kortlopende – doorgaans dertig of zestig dagen – betalingstermijnen worden verzekerd door kredietverzekeraars. Het Ministerie van Financiën werkt aan een herverzekering voor het hele jaar 2020 die snel in Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring