Hét administratiekantoor met een nuchtere kijk op de zaak!

Bent u mkb’er en zoekt u een administratiekantoor met een nuchtere kijk op ondernemen? Dan is Harke de juiste partij voor u. Wij zijn een laagdrempelig kantoor met een doorpakkersmentaliteit en hart voor het mkb. Van transportbedrijf tot installateur en van horecabedrijf tot stratenmaker: wij bieden íedere ondernemer administratieve en fiscale ondersteuning. Samen toewerken naar het optimale resultaat voor uw bedrijf; dát is ons streven!

Samen toewerken naar een optimaal resultaat!

Als mkb’er houdt u zich het liefst de hele dag bezig met uw bedrijf. De administratie hoort daarbij, maar schiet er vaak bij in. Harke begrijpt dat. Daarom bieden wij u volledige ondersteuning voor administratieve zaken zoals uw jaarlijkse belastingaangifte, jaarrekening en uw salarisadministratie. Daarnaast voorzien we u van deskundig financieel- of fiscaal advies waar u écht wat aan heeft. Zo adviseren we u graag als u uw bedrijf wilt overdragen (of overnemen), herstructureren of stellen we een uitgebreide bedrijfsanalyse op met bijbehorende prognoses. Wat voor advies het ook is: wij streven altijd naar een optimaal resultaat voor uw bedrijf, voor nu én de toekomst!

Ondersteuning met hart voor het mkb

Voor mkb’ers gaan wij graag een stapje verder. Zo bieden wij naast de standaard administratieve werkzaamheden ook uitgebreidere financiële oplossingen zoals:

  • Begeleiding bij een financieringsaanvraag
  • Het opstellen van een exploitatie- en liquiditeitsbegroting
  • Begeleiding bij subsidieaanvragen

Onze experts begeleiden u bij elke herstructurering, financierings- of subsidieaanvraag. Dankzij onze ervaring en ons netwerk zijn we altijd op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. En als het echt nodig is schakelen we moeiteloos een externe specialist voor u in. Kortom: bij Harke zit u altijd goed!

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 


Recente berichten

TOZO 3 toch zonder vermogenstoets

Met de Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) steunt de overheid ondernemers tijdens de coronacrisis. De regeling is voor zelfstandig ondernemers, waaronder zzp’ers. Bij de aanvraag voor de Tozo-3 uitkering zou per 1 oktober 2020 getoetst worden op beschikbaar geld. Dat is uitgesteld tot 1 april 2021.Het invoeren van de beperkte Lees meer >

Tatoeagebeleid werkgever

Tatoeagebeleid werkgeverEen werkgever in het openbaar vervoer hanteert voor controleurs een tatoeagebeleid. Tatoeages en andere lichaamsversieringen zoals piercings mogen niet zichtbaar zijn tijdens de uitvoering van de werkzaamheden in uniform. Dat zou immers afbreuk kunnen doen aan het gezag dat controleurs uit dienen te stralen. Een werknemer protesteert via de rechter.Tatoeagebeleid Lees meer >

Inschrijving UBO-register

Inschrijving UBO-registerSinds 27 september 2020 moeten bedrijven en organisaties hun uiteindelijk belanghebbenden inschrijven in het UBO-register. UBO's zijn de mensen die de uiteindelijke eigenaar zijn van of zeggenschap hebben, zoals aandeelhouders van een BV of vennoten in een VOF. Wat betekent dit voor u?Verplichte inschrijvingIn het MKB gaat het vooral om Lees meer >

BIK in Belastingplan 2021

BIK in Belastingplan 2021De baangerelateerde investeringskorting (BIK) is inmiddels toegevoegd aan het belastingplan 2021. De regeling geldt voor 2021 en 2022. Met de BIK kunnen werkgevers een deel van het bedrag van hun investering in mindering brengen op hun afdracht loonheffing (loonbelasting en premie voor de volksverzekering). Wat zijn de hoofdlijnen?Gericht op MKBDe Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring