Hét administratiekantoor met een nuchtere kijk op de zaak!

Bent u mkb’er en zoekt u een administratiekantoor met een nuchtere kijk op ondernemen? Dan is Harke de juiste partij voor u. Wij zijn een laagdrempelig kantoor met een doorpakkersmentaliteit en hart voor het mkb. Van transportbedrijf tot installateur en van horecabedrijf tot stratenmaker: wij bieden íedere ondernemer administratieve en fiscale ondersteuning. Samen toewerken naar het optimale resultaat voor uw bedrijf; dát is ons streven!

Samen toewerken naar een optimaal resultaat!

Als mkb’er houdt u zich het liefst de hele dag bezig met uw bedrijf. De administratie hoort daarbij, maar schiet er vaak bij in. Harke begrijpt dat. Daarom bieden wij u volledige ondersteuning voor administratieve zaken zoals uw jaarlijkse belastingaangifte, jaarrekening en uw salarisadministratie. Daarnaast voorzien we u van deskundig financieel- of fiscaal advies waar u écht wat aan heeft. Zo adviseren we u graag als u uw bedrijf wilt overdragen (of overnemen), herstructureren of stellen we een uitgebreide bedrijfsanalyse op met bijbehorende prognoses. Wat voor advies het ook is: wij streven altijd naar een optimaal resultaat voor uw bedrijf, voor nu én de toekomst!

Ondersteuning met hart voor het mkb

Voor mkb’ers gaan wij graag een stapje verder. Zo bieden wij naast de standaard administratieve werkzaamheden ook uitgebreidere financiële oplossingen zoals:

  • Begeleiding bij een financieringsaanvraag
  • Het opstellen van een exploitatie- en liquiditeitsbegroting
  • Begeleiding bij subsidieaanvragen

Onze experts begeleiden u bij elke herstructurering, financierings- of subsidieaanvraag. Dankzij onze ervaring en ons netwerk zijn we altijd op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. En als het echt nodig is schakelen we moeiteloos een externe specialist voor u in. Kortom: bij Harke zit u altijd goed!

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 


Recente berichten

Camping en woon-werkverkeer

Een werknemer verblijft tijdens de zomervakantie 3 maanden op een camping, niet gelegen in zijn woonplaats. Hij reist dagelijks met de auto vanaf de camping naar zijn werkplek. Is dit aan te merken als woon-werkverkeer? De Belastingdienst heeft hierover een Handreiking gepubliceerd.Woon-werkverkeer is het reizen tussen de woning of verblijfplaats Lees meer >

Wegens coronacrisis post Belastingdienst niet gelezen

Wegens coronacrisis post Belastingdienst niet gelezenEen BV heeft voorlopige aanslagen vennootschapsbelasting 2019 niet betaald. Naast de aanslagen zijn per post herinneringen, aanmaningen en dwangbevelen verstuurd, met de betekeningskosten, € 12.677. De DGA stelt dat zijn financial controller wegens de coronamaatregelen de post op kantoor niet heeft gezien. Hij maakt bezwaar tegen de kosten.Standpunt DGADe DGA Lees meer >

Barbecue werkgever en loonheffingen

Barbecue werkgever en loonheffingenAls een werkgever voor zijn werknemers een barbecue organiseert, kan dat gevolgen hebben voor de loonheffingen. In een Handreiking werkt de Belastingdienst twee voorbeelden uit: de barbecue op de werkplek en de barbecue op een externe locatie.Een werkgever organiseert een barbecue voor zijn werknemers. De partners van de werknemers zijn Lees meer >

Rapport fiscale regelingen bedrijfsopvolging

Rapport fiscale regelingen bedrijfsopvolgingHet CPB heeft op verzoek van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat en het Ministerie van Financiën een evaluatie uitgevoerd van de fiscale regelingen rondom bedrijfsopvolging. Het gaat om de bedrijfsopvolgingsregeling (BOR) en de doorschuifregelingen (DSR). De BOR voorziet in een voorwaardelijke vrijstelling van de schenk- en erfbelasting en Lees meer >

Copyright 2022 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring