Personeel en salaris

Nooit meer zorgen om uw salarisadministratie

Als ondernemer met personeel weet u als geen ander dat het bijhouden van de salarisadministratie veel tijd kost. Het verzorgen van de maandelijkse salarisverwerking, de laatste wet- en regelgeving in de gaten houden en de nieuwste cao’s en bedrijfstakregelingen checken; het vergt veel inspanning.

Juist dáárom is zo het fijn om uw salarisadministratie uit handen te geven aan Harke administratie en fiscaal advies!

Van A tot Z

Schakelt u ons in voor uw salarisadministratie? Dan verzamelen wij alle gegevens van uw werknemers en zetten we de complete salarisadministratie op. Elke maand verwerken we uw salarisadministratie met bijbehorende salarisstroken. Als u het prettig vindt doen we dit volledig digitaal met behulp van Unit4 Personeel & Salaris. Een flexibel en tijdbesparend programma dat áltijd actueel is en waarmee u in een paar muisklikken een overzicht heeft van uw complete salarisadministratie.

Voor ál uw vraagstukken

Naast het ‘reguliere werk’ kunt u bij ons ook terecht voor bijzondere vraagstukken. Moet u bijvoorbeeld formulieren invullen ten behoeve van het CBS? Of wilt u een loonkostensubsidie aanvragen? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidscontract? Wát uw vraagstuk ook is; onze experts op het gebied van personeel en salaris helpen u verder!

Fiscaal advies

Een belangrijk onderdeel van de salarisadministratie is de welbekende ‘loonbelasting’. Deze belasting betaalt u voor elke werknemer die bij u in dienst is. Zeker bij werknemers met een wisselende beloning, een dagloon of een weekloon vergt de loonbelasting de nodige aandacht. Wij verzorgen de aangiftes voor u en staan ervoor in dat ook de fiscale verplichting tot in detail geregeld is.

Wilt u zich geen zorgen hoeven maken over uw salarisadministratie én zeker weten dat fiscaal gezien alles geregeld is?

Wij staan graag voor u klaar! Contact

 

 


Recente berichten

Noodpakket 2.0: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKB

Noodpakket 2.0: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKBOndernemers en werkgevers krijgen ook de komende periode financiële ondersteuning vanwege de aanhoudende impact van het coronavirus. Er komt een nieuwe tegemoetkoming van maximaal € 20.000 voor MKB-ondernemers in onder meer de horeca, recreatie, evenementen, kermissen, podia en theaters.Nieuwe regeling: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKBMKB-ondernemers in onder meer de horeca, recreatie, Lees meer >

Noodpakket 2.0: Verlengde overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (TOZO)

Noodpakket 2.0: Verlengde overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (TOZO)Het kabinet verlengt de versoepelde regeling om zelfstandig ondernemers waaronder zzp’ers te ondersteunen, zodat zij een vergrote kans hebben om hun bedrijf te kunnen voortzetten. Zelfstandigen kunnen bij hun gemeente aanvullende inkomensondersteuning krijgen voor levensonderhoud. Deze vult tot eind augustus 2020 het inkomen aan tot het sociaal minimum en hoeft Lees meer >

Noodpakket 2.0: Verlenging en aanpassing NOW

Noodpakket 2.0: Verlenging en aanpassing NOWEen werkgever die minstens 20% omzetverlies verwacht, kan vanaf 6 juli 2020 wederom een tegemoetkoming in de loonkosten aanvragen bij het UWV, nu voor juni, juli en augustus. Hierdoor kunnen deze bedrijven hun personeel doorbetalen. De verlengde NOW-regeling bevat enkele wijzigingen.Opslag hogerDe vaste (forfaitaire) opslag op de loonkosten wordt verhoogd Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring