Personeel en salaris

Nooit meer zorgen om uw salarisadministratie

Als ondernemer met personeel weet u als geen ander dat het bijhouden van de salarisadministratie veel tijd kost. Het verzorgen van de maandelijkse salarisverwerking, de laatste wet- en regelgeving in de gaten houden en de nieuwste cao’s en bedrijfstakregelingen checken; het vergt veel inspanning.

Juist dáárom is zo het fijn om uw salarisadministratie uit handen te geven aan Harke administratie en fiscaal advies!

Van A tot Z

Schakelt u ons in voor uw salarisadministratie? Dan verzamelen wij alle gegevens van uw werknemers en zetten we de complete salarisadministratie op. Elke maand verwerken we uw salarisadministratie met bijbehorende salarisstroken. Als u het prettig vindt doen we dit volledig digitaal met behulp van Unit4 Personeel & Salaris. Een flexibel en tijdbesparend programma dat áltijd actueel is en waarmee u in een paar muisklikken een overzicht heeft van uw complete salarisadministratie.

Voor ál uw vraagstukken

Naast het ‘reguliere werk’ kunt u bij ons ook terecht voor bijzondere vraagstukken. Moet u bijvoorbeeld formulieren invullen ten behoeve van het CBS? Of wilt u een loonkostensubsidie aanvragen? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidscontract? Wát uw vraagstuk ook is; onze experts op het gebied van personeel en salaris helpen u verder!

Fiscaal advies

Een belangrijk onderdeel van de salarisadministratie is de welbekende ‘loonbelasting’. Deze belasting betaalt u voor elke werknemer die bij u in dienst is. Zeker bij werknemers met een wisselende beloning, een dagloon of een weekloon vergt de loonbelasting de nodige aandacht. Wij verzorgen de aangiftes voor u en staan ervoor in dat ook de fiscale verplichting tot in detail geregeld is.

Wilt u zich geen zorgen hoeven maken over uw salarisadministratie én zeker weten dat fiscaal gezien alles geregeld is?

Wij staan graag voor u klaar! Contact

 

 


Recente berichten

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19

Meer ondernemers krijgen tegemoetkoming schade Covid -19Het kabinet heeft op 7 april besloten om de Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren COVID-19 nogmaals aan te vullen. Daardoor hebben diverse contactberoepen, zoals tattooshops, toegang tot deze TOGS-regeling. Ook zijn kleinere mkb-winkeliers in de food, dienstverlening zoals taxi’s, praktijken van onder andere tandartsen, fysiotherapeuten en toeleveranciers van eet-en drinkgelegenheden of Lees meer >

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisis

Lager gebruikelijk loon DGA wegens coronacrisisHeeft de coronacrisis grote gevolgen voor de omzet en liquiditeit van een BV, dan mogen de BV en de aanmerkelijkbelanghouder (DGA) gedurende 2020 tijdelijk een lager maandloon afspreken. Aan het einde van het jaar is de werkelijke impact duidelijk. Pas dan stelt de BV het gebruikelijk jaarloon voor 2020 vast Lees meer >

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)

Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW)Vanwege de uitbraak van het coronavirus is er een nieuwe regeling, de tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW). Werkgevers kunnen sinds maandag 6 april 2020 9:00 uur een aanvraag doen. De NOW is bedoeld om werkgevers die te maken hebben met omzetverlies tegemoet te komen. Hierdoor kunnen zij hun werknemers met Lees meer >

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekeren

Overheid gaat leverancierskrediet herverzekerenVeel bedrijven zoals winkels en horecazaken uit het mkb-segment worden bevoorraad op basis van leverancierskrediet. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat de kortlopende – doorgaans dertig of zestig dagen – betalingstermijnen worden verzekerd door kredietverzekeraars. Het Ministerie van Financiën werkt aan een herverzekering voor het hele jaar 2020 die snel in Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring