HR & Salaris Gemak

Nooit meer zorgen om uw salarisadministratie

Als ondernemer met personeel weet u als geen ander dat het bijhouden van de salarisadministratie veel tijd kost. Het verzorgen van de maandelijkse salarisverwerking, de laatste wet- en regelgeving in de gaten houden en de nieuwste cao’s en bedrijfstakregelingen checken; het vergt veel inspanning.

Juist dáárom is zo het fijn om uw salarisadministratie uit handen te geven aan Harke administratie en fiscaal advies!

Van A tot Z

Schakelt u ons in voor uw salarisadministratie? Dan verzamelen wij alle gegevens van uw werknemers en zetten we de complete salarisadministratie op. Elke maand verwerken we uw salarisadministratie met bijbehorende salarisstroken. Als u het prettig vindt doen we dit volledig digitaal met behulp van Unit4 HR & Salaris Gemak. Een flexibel en tijdbesparend programma dat áltijd actueel is en waarmee u in een paar muisklikken een overzicht heeft van uw complete salarisadministratie.

Voor ál uw vraagstukken

Naast het ‘reguliere werk’ kunt u bij ons ook terecht voor bijzondere vraagstukken. Moet u bijvoorbeeld formulieren invullen ten behoeve van het CBS? Of wilt u een loonkostensubsidie aanvragen? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidscontract? Wát uw vraagstuk ook is; onze experts op het gebied van personeel en salaris helpen u verder!

Fiscaal advies

Een belangrijk onderdeel van de salarisadministratie is de welbekende ‘loonbelasting’. Deze belasting betaalt u voor elke werknemer die bij u in dienst is. Zeker bij werknemers met een wisselende beloning, een dagloon of een weekloon vergt de loonbelasting de nodige aandacht. Wij verzorgen de aangiftes voor u en staan ervoor in dat ook de fiscale verplichting tot in detail geregeld is.

Wilt u zich geen zorgen hoeven maken over uw salarisadministratie én zeker weten dat fiscaal gezien alles geregeld is?

Wij staan graag voor u klaar! Contact

 

 


Recente berichten

Corona: maatregelen derde kwartaal 2021

Het financiële steunpakket voor ondernemers die getroffen zijn door de coronamaatregelen wordt verlengd met drie maanden (juli t/m september 2021). Bij sommige regelingen zijn de voorwaarden gewijzigd. We geven in dit artikel een overzicht van de belangrijkste niet-fiscale maatregelen.NOWDe NOW, een tegemoetkoming in de loonkosten voor bedrijven, gaat ook in Lees meer >

Corona: aanvragen bijzonder uitstel van betaling stopt

Corona: aanvragen bijzonder uitstel van betaling stoptBent u ondernemer en heeft uw bedrijf betalingsproblemen door de coronacrisis? Dan kunt u nog tot en met 30 juni 2021 bijzonder uitstel van betaling aanvragen of verlengen. U hoeft, als u gebruikmaakt van het bijzonder uitstel, de nog te betalen belasting pas vanaf 1 oktober 2022 af te lossen. Lees meer >

Corona: belastingmaatregelen per 1 juli 2021

Corona: belastingmaatregelen per 1 juli 2021Sinds de uitbraak van het coronavirus heeft het kabinet fiscale maatregelen ingevoerd om bedrijven en burgers te ondersteunen. Veel van deze maatregelen worden verlengd tot en met 30 september 2021. Hieronder leest u welke wel en niet worden verlengd.De volgende maatregelen worden verlengd tot 1 oktober 2021: Onbelaste vaste reiskostenvergoedingenKrijgen uw werknemers een Lees meer >

Corona: TVL startende ondernemingen

Corona: TVL startende ondernemingenHebt u zich in de periode 1 oktober 2019 tot en met 30 juni 2020 nieuw ingeschreven in het Handelsregister van KVK? Dan hebt u misschien recht op coronasteun over het eerste kwartaal van 2021. De nieuwe TVL Startende ondernemingen is er voor MKB-ondernemingen en geldt ook voor zzp'ers met Lees meer >

Copyright 2021 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring