HR & Salaris Gemak

Nooit meer zorgen om uw salarisadministratie

Als ondernemer met personeel weet u als geen ander dat het bijhouden van de salarisadministratie veel tijd kost. Het verzorgen van de maandelijkse salarisverwerking, de laatste wet- en regelgeving in de gaten houden en de nieuwste cao’s en bedrijfstakregelingen checken; het vergt veel inspanning.

Juist dáárom is zo het fijn om uw salarisadministratie uit handen te geven aan Harke administratie en fiscaal advies!

Van A tot Z

Schakelt u ons in voor uw salarisadministratie? Dan verzamelen wij alle gegevens van uw werknemers en zetten we de complete salarisadministratie op. Elke maand verwerken we uw salarisadministratie met bijbehorende salarisstroken. Als u het prettig vindt doen we dit volledig digitaal met behulp van Unit4 HR & Salaris Gemak. Een flexibel en tijdbesparend programma dat áltijd actueel is en waarmee u in een paar muisklikken een overzicht heeft van uw complete salarisadministratie.

Voor ál uw vraagstukken

Naast het ‘reguliere werk’ kunt u bij ons ook terecht voor bijzondere vraagstukken. Moet u bijvoorbeeld formulieren invullen ten behoeve van het CBS? Of wilt u een loonkostensubsidie aanvragen? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidscontract? Wát uw vraagstuk ook is; onze experts op het gebied van personeel en salaris helpen u verder!

Fiscaal advies

Een belangrijk onderdeel van de salarisadministratie is de welbekende ‘loonbelasting’. Deze belasting betaalt u voor elke werknemer die bij u in dienst is. Zeker bij werknemers met een wisselende beloning, een dagloon of een weekloon vergt de loonbelasting de nodige aandacht. Wij verzorgen de aangiftes voor u en staan ervoor in dat ook de fiscale verplichting tot in detail geregeld is.

Wilt u zich geen zorgen hoeven maken over uw salarisadministratie én zeker weten dat fiscaal gezien alles geregeld is?

Wij staan graag voor u klaar! Contact

 

 


Recente berichten

Verplicht akkoord schuldeisers

Veel ondernemingen kunnen door de coronamaatregelen hun bedrijfsvoering niet op de gebruikelijke manier voortzetten. Daarom krijgen meer ondernemingen te maken met geldproblemen. Misschien zelfs met een dreigend faillissement. De Wet Homologatie Onderhands Akkoord kan oplossing bieden. Sinds 1 januari 2021 is het makkelijker om een akkoord te bereiken met schuldeisers Lees meer >

VOF, dus ondernemer?

VOF, dus ondernemer?Een ICT-consultant en zijn vrouw, een ambulant pedicure, hebben allebei een eenmanszaak. Ze gaan een vennootschap onder firma (VOF) aan en schrijven deze in bij de Kamer van Koophandel. De winst van de VOF wordt verdeeld op basis van de omzet en kosten van ieders bedrijfsonderdeel. Beide partners claimen fiscale Lees meer >

Uitruil reiskosten

Uitruil reiskostenAls een werknemer een eigen vervoermiddel gebruikt voor zakelijke reizen, mag de werkgever een onbelaste vergoeding verstrekken van maximaal € 0,19 per kilometer. Het gaat dan om woon- werkverkeer of ander zakelijk verkeer. Soms betaalt een werkgever hiervoor een lagere maximum vergoeding, maar kan de werknemer een andere beloningscomponent uitruilen Lees meer >

Wijziging BTW zonnepanelen

Wijziging BTW zonnepanelenOp 1 januari 2020 is de nieuwe kleineondernemersregeling (KOR) in werking getreden. Deze heeft gevolgen voor de BTW-heffing bij particulieren die zonnepanelen aanschaffen. De Belastingdienst heeft een nieuw besluit met praktische vragen en antwoorden over deze BTW-gevolgen gepubliceerd. Dit besluit geldt met ingang van 24 december 2020.Belangrijke wijzigingen zijn de Lees meer >

Copyright 2021 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring