Online boekhouden

Online boekhouden ook iets voor u?

Wilt u altijd actueel inzicht in uw administratie en tijd besparen tijdens uw dagelijkse administratieve werkzaamheden? Dan kiest u voor online boekhouden. Veel van onze klanten zijn inmiddels overgestapt op een online boekhoudpakket. Wij leggen u graag uit wat de voordelen zijn en waarom online boekhouden ook voor ú een goede stap kan zijn.

Altijd en overal inzicht in uw administratie

Een belangrijk voordeel van online boekhouden is het feit dat u altijd en overal aan uw boekhouding of salarisverwerking kunt werken. Op elke plek waar een computer en internet is, kunt u inloggen op de website van het online programma. Geen probleem dus als u nog iets moet inboeken en dat thuis wilt doen. Bovendien kunt u overal (laten) zien hoe uw bedrijf ervoor staat.

Dankzij een overzichtelijk dashboard kunt u uw administratie ook een stuk gemakkelijker interpreteren. In kleur, grafisch of cijfermatig; u ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat, zelfs op uw mobiele apparaat. En ook handig: als u ons toestemming geeft kunnen wij op afstand meekijken in uw boekhouding. Dat scheelt tijd en wij kunnen u beter van advies voorzien.

Snel en efficiënt werken

In het online boekhoudprogramma hoeft u uw gegevens maar één keer in te vullen, waarna ze meteen verwerkt worden (bijvoorbeeld in een jaaroverzicht). Bovendien zit alle informatie in één systeem, waardoor u niet telkens alles bij elkaar hoeft te zoeken. Daarnaast kunt u het online boekhoudprogramma ook koppelen aan internetbankieren en uw inkomende- en uitgaande facturenstroom. Uw administratief medewerker hoeft daardoor zo min mogelijk gegevens over te tikken en er is bijna geen ruimte meer voor fouten. Ook handig: u kunt het online boekhoudprogramma uitrusten met ‘Basecone’. Zo bent u nooit meer een bonnetje of factuur kwijt. Maak een foto en sla het op in uw digitale archief. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. En om er zeker van te zijn dat er niet per ongeluk een verkeerde boeking wordt gemaakt, houden wij een vinger aan de pols voor u.

Nooit meer iets kwijtraken

Tijdens het online boekhouden worden er automatisch kopieën van uw werk gemaakt. Het voordeel? U kunt uw boekhouding nooit meer kwijtraken, ook niet door specifieke gevallen als brand of slordigheid. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van uw eigen server: boekhoudprogramma’s werken met meerdere grote servers waar uw gegevens veilig bewaard worden. Maar uw gegevens zijn niet alleen veilig, ze zijn ook áltijd actueel. Online boekhouden voert namelijk automatisch updates uit. U werkt dus altijd met recente gegevens en uw programma gaat mee met de tijd.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 

 

 


Recente berichten

Fiscale aandachtspunten bij koop, verkoop of verbouwing van woning

Hebt u in 2023 een woning gekocht of verkocht, een hypotheek overgesloten of een lening voor een verbouwing afgesloten? Waarschijnlijk zijn de financieringskosten en de betaalde hypotheekrente aftrekbaar in de aangifte inkomstenbelasting 2023. Hoe dat in zijn werk gaat, leest u in dit artikel aan de hand van 3 aandachtspunten. Lees meer >

Rechter veegt deskundigenoordeel UWV van tafel

Rechter veegt deskundigenoordeel UWV van tafelEen keukenmedewerker blijft wegens ziekte thuis. De werkgever gelooft niet dat de werknemer ziek is. Vervolgens verzuimt de werkgever de bedrijfsarts in te schakelen, maar de werknemer laat niets meer van zich horen. Een juridische procedure volgt en de werknemer krijgt van de rechter de gelegenheid om een deskundigenoordeel van Lees meer >

Bedrijfsopvolgingsregeling: kabinetsreactie wetsvoorstel Groenlinks

Bedrijfsopvolgingsregeling: kabinetsreactie wetsvoorstel GroenlinksGroenlinks heeft een initiatiefwetsvoorstel ingediend dat onder meer betrekking heeft op de bedrijfsopvolgingsregeling (BOR). Een deel van de voorgestelde maatregelen is door het kabinet overgenomen. Vooruitlopend op de behandeling van het voorstel geeft het kabinet zijn visie erop. Het kabinet staat nog steeds achter de bedrijfsopvolgingsfaciliteiten en is dan ook Lees meer >

Vaststellingsovereenkomst en nieuwe baan

Vaststellingsovereenkomst en nieuwe baanIn een fase waarin het bij zijn werkgever niet goed loopt, treedt een medewerker in contact met derden om te kijken of ze samen een nieuwe onderneming kunnen oprichten. Ze appen onder meer al over een naam en locatie voor dat bedrijf. Intussen sluit de werknemer met de werkgever een Lees meer >

Copyright 2024 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring