Online boekhouden

Online boekhouden ook iets voor u?

Wilt u altijd actueel inzicht in uw administratie en tijd besparen tijdens uw dagelijkse administratieve werkzaamheden? Dan kiest u voor online boekhouden. Veel van onze klanten zijn inmiddels overgestapt op een online boekhoudpakket. Wij leggen u graag uit wat de voordelen zijn en waarom online boekhouden ook voor ú een goede stap kan zijn.

Altijd en overal inzicht in uw administratie

Een belangrijk voordeel van online boekhouden is het feit dat u altijd en overal aan uw boekhouding of salarisverwerking kunt werken. Op elke plek waar een computer en internet is, kunt u inloggen op de website van het online programma. Geen probleem dus als u nog iets moet inboeken en dat thuis wilt doen. Bovendien kunt u overal (laten) zien hoe uw bedrijf ervoor staat.

Dankzij een overzichtelijk dashboard kunt u uw administratie ook een stuk gemakkelijker interpreteren. In kleur, grafisch of cijfermatig; u ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat, zelfs op uw mobiele apparaat. En ook handig: als u ons toestemming geeft kunnen wij op afstand meekijken in uw boekhouding. Dat scheelt tijd en wij kunnen u beter van advies voorzien.

Snel en efficiënt werken

In het online boekhoudprogramma hoeft u uw gegevens maar één keer in te vullen, waarna ze meteen verwerkt worden (bijvoorbeeld in een jaaroverzicht). Bovendien zit alle informatie in één systeem, waardoor u niet telkens alles bij elkaar hoeft te zoeken. Daarnaast kunt u het online boekhoudprogramma ook koppelen aan internetbankieren en uw inkomende- en uitgaande facturenstroom. Uw administratief medewerker hoeft daardoor zo min mogelijk gegevens over te tikken en er is bijna geen ruimte meer voor fouten. Ook handig: u kunt het online boekhoudprogramma uitrusten met ‘Basecone’. Zo bent u nooit meer een bonnetje of factuur kwijt. Maak een foto en sla het op in uw digitale archief. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. En om er zeker van te zijn dat er niet per ongeluk een verkeerde boeking wordt gemaakt, houden wij een vinger aan de pols voor u.

Nooit meer iets kwijtraken

Tijdens het online boekhouden worden er automatisch kopieën van uw werk gemaakt. Het voordeel? U kunt uw boekhouding nooit meer kwijtraken, ook niet door specifieke gevallen als brand of slordigheid. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van uw eigen server: boekhoudprogramma’s werken met meerdere grote servers waar uw gegevens veilig bewaard worden. Maar uw gegevens zijn niet alleen veilig, ze zijn ook áltijd actueel. Online boekhouden voert namelijk automatisch updates uit. U werkt dus altijd met recente gegevens en uw programma gaat mee met de tijd.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 

 

 


Recente berichten

Excessief lenen van uw BV

Leent u meer dan € 500.000 van uw eigen BV? Onlangs is het wetsvoorstel ingediend dat excessieve leenverhoudingen tussen BV’s en hun aandeelhouders ontmoedigt. De beoogde ingangsdatum is 1 januari 2023. Het wetsvoorstel wijkt af van eerdere aankondigingen. Wat zijn de hoofdlijnen?Grens van € 500.000 Leent u, eventueel samen met Lees meer >

NOW 2.0 aanvragen

NOW 2.0 aanvragenVanaf 6 juli 2020 kunt u een aanvraag indienen voor een tegemoetkoming in de loonkosten over de periode juni, juli, augustus en september 2020. Het UWV streeft ernaar om binnen 2 à 4 weken na aanvraag de eerste termijn van uw voorschot te betalen. Uw aanvraag moet dan wel volledig Lees meer >

Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL)

Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL)Hoort uw onderneming bij de sectoren die het meest zijn geraakt door de overheidsmaatregelen rond het coronavirus (COVID-19)? Heeft u moeite om uw vaste lasten te betalen door een noodgedwongen sluiting, de inperking van bijeenkomsten en/of het negatieve reisadvies buitenland? Dan kunt u via de Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) maximaal Lees meer >

Rittenadministratie achteraf, toch goedgekeurd

Rittenadministratie achteraf, toch goedgekeurdEen werknemer maakt gebruik van een bestelauto van de zaak. Van de auto is geen rittenregistratie bijgehouden. Ook is er geen Verklaring geen privégebruik afgegeven. Bij een boekenonderzoek blijkt dat de werkgever desondanks geen bijtelling heeft toegepast. Een naheffingsaanslag volgt. Dan komt de werkgever alsnog met een rittenadministratie.Uit de achteraf Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring