Online boekhouden

Online boekhouden ook iets voor u?

Wilt u altijd actueel inzicht in uw administratie en tijd besparen tijdens uw dagelijkse administratieve werkzaamheden? Dan kiest u voor online boekhouden. Veel van onze klanten zijn inmiddels overgestapt op een online boekhoudpakket. Wij leggen u graag uit wat de voordelen zijn en waarom online boekhouden ook voor ú een goede stap kan zijn.

Altijd en overal inzicht in uw administratie

Een belangrijk voordeel van online boekhouden is het feit dat u altijd en overal aan uw boekhouding of salarisverwerking kunt werken. Op elke plek waar een computer en internet is, kunt u inloggen op de website van het online programma. Geen probleem dus als u nog iets moet inboeken en dat thuis wilt doen. Bovendien kunt u overal (laten) zien hoe uw bedrijf ervoor staat.

Dankzij een overzichtelijk dashboard kunt u uw administratie ook een stuk gemakkelijker interpreteren. In kleur, grafisch of cijfermatig; u ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat, zelfs op uw mobiele apparaat. En ook handig: als u ons toestemming geeft kunnen wij op afstand meekijken in uw boekhouding. Dat scheelt tijd en wij kunnen u beter van advies voorzien.

Snel en efficiënt werken

In het online boekhoudprogramma hoeft u uw gegevens maar één keer in te vullen, waarna ze meteen verwerkt worden (bijvoorbeeld in een jaaroverzicht). Bovendien zit alle informatie in één systeem, waardoor u niet telkens alles bij elkaar hoeft te zoeken. Daarnaast kunt u het online boekhoudprogramma ook koppelen aan internetbankieren en uw inkomende- en uitgaande facturenstroom. Uw administratief medewerker hoeft daardoor zo min mogelijk gegevens over te tikken en er is bijna geen ruimte meer voor fouten. Ook handig: u kunt het online boekhoudprogramma uitrusten met ‘Basecone’. Zo bent u nooit meer een bonnetje of factuur kwijt. Maak een foto en sla het op in uw digitale archief. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. En om er zeker van te zijn dat er niet per ongeluk een verkeerde boeking wordt gemaakt, houden wij een vinger aan de pols voor u.

Nooit meer iets kwijtraken

Tijdens het online boekhouden worden er automatisch kopieën van uw werk gemaakt. Het voordeel? U kunt uw boekhouding nooit meer kwijtraken, ook niet door specifieke gevallen als brand of slordigheid. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van uw eigen server: boekhoudprogramma’s werken met meerdere grote servers waar uw gegevens veilig bewaard worden. Maar uw gegevens zijn niet alleen veilig, ze zijn ook áltijd actueel. Online boekhouden voert namelijk automatisch updates uit. U werkt dus altijd met recente gegevens en uw programma gaat mee met de tijd.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 

 

 


Recente berichten

Noodpakket 2.0: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKB

Noodpakket 2.0: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKBOndernemers en werkgevers krijgen ook de komende periode financiële ondersteuning vanwege de aanhoudende impact van het coronavirus. Er komt een nieuwe tegemoetkoming van maximaal € 20.000 voor MKB-ondernemers in onder meer de horeca, recreatie, evenementen, kermissen, podia en theaters.Nieuwe regeling: Tegemoetkoming Vaste Lasten MKBMKB-ondernemers in onder meer de horeca, recreatie, Lees meer >

Noodpakket 2.0: Verlengde overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (TOZO)

Noodpakket 2.0: Verlengde overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (TOZO)Het kabinet verlengt de versoepelde regeling om zelfstandig ondernemers waaronder zzp’ers te ondersteunen, zodat zij een vergrote kans hebben om hun bedrijf te kunnen voortzetten. Zelfstandigen kunnen bij hun gemeente aanvullende inkomensondersteuning krijgen voor levensonderhoud. Deze vult tot eind augustus 2020 het inkomen aan tot het sociaal minimum en hoeft Lees meer >

Noodpakket 2.0: Verlenging en aanpassing NOW

Noodpakket 2.0: Verlenging en aanpassing NOWEen werkgever die minstens 20% omzetverlies verwacht, kan vanaf 6 juli 2020 wederom een tegemoetkoming in de loonkosten aanvragen bij het UWV, nu voor juni, juli en augustus. Hierdoor kunnen deze bedrijven hun personeel doorbetalen. De verlengde NOW-regeling bevat enkele wijzigingen.Opslag hogerDe vaste (forfaitaire) opslag op de loonkosten wordt verhoogd Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring