Online boekhouden

Online boekhouden ook iets voor u?

Wilt u altijd actueel inzicht in uw administratie en tijd besparen tijdens uw dagelijkse administratieve werkzaamheden? Dan kiest u voor online boekhouden. Veel van onze klanten zijn inmiddels overgestapt op een online boekhoudpakket. Wij leggen u graag uit wat de voordelen zijn en waarom online boekhouden ook voor ú een goede stap kan zijn.

Altijd en overal inzicht in uw administratie

Een belangrijk voordeel van online boekhouden is het feit dat u altijd en overal aan uw boekhouding of salarisverwerking kunt werken. Op elke plek waar een computer en internet is, kunt u inloggen op de website van het online programma. Geen probleem dus als u nog iets moet inboeken en dat thuis wilt doen. Bovendien kunt u overal (laten) zien hoe uw bedrijf ervoor staat.

Dankzij een overzichtelijk dashboard kunt u uw administratie ook een stuk gemakkelijker interpreteren. In kleur, grafisch of cijfermatig; u ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat, zelfs op uw mobiele apparaat. En ook handig: als u ons toestemming geeft kunnen wij op afstand meekijken in uw boekhouding. Dat scheelt tijd en wij kunnen u beter van advies voorzien.

Snel en efficiënt werken

In het online boekhoudprogramma hoeft u uw gegevens maar één keer in te vullen, waarna ze meteen verwerkt worden (bijvoorbeeld in een jaaroverzicht). Bovendien zit alle informatie in één systeem, waardoor u niet telkens alles bij elkaar hoeft te zoeken. Daarnaast kunt u het online boekhoudprogramma ook koppelen aan internetbankieren en uw inkomende- en uitgaande facturenstroom. Uw administratief medewerker hoeft daardoor zo min mogelijk gegevens over te tikken en er is bijna geen ruimte meer voor fouten. Ook handig: u kunt het online boekhoudprogramma uitrusten met ‘Basecone’. Zo bent u nooit meer een bonnetje of factuur kwijt. Maak een foto en sla het op in uw digitale archief. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. En om er zeker van te zijn dat er niet per ongeluk een verkeerde boeking wordt gemaakt, houden wij een vinger aan de pols voor u.

Nooit meer iets kwijtraken

Tijdens het online boekhouden worden er automatisch kopieën van uw werk gemaakt. Het voordeel? U kunt uw boekhouding nooit meer kwijtraken, ook niet door specifieke gevallen als brand of slordigheid. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van uw eigen server: boekhoudprogramma’s werken met meerdere grote servers waar uw gegevens veilig bewaard worden. Maar uw gegevens zijn niet alleen veilig, ze zijn ook áltijd actueel. Online boekhouden voert namelijk automatisch updates uit. U werkt dus altijd met recente gegevens en uw programma gaat mee met de tijd.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 

 

 


Recente berichten

Na verkoop bedrijf nog ondernemer?

Een vrouw, haar man en zijn broer hebben een VOF met een loonbedrijf. De activiteiten van de VOF worden verkocht, maar de VOF verhuurt de onroerende zaken aan de koper. Van de koopsom blijft de koper € 300.000 achtergesteld schuldig. De man en zijn broer verrichten nog werkzaamheden voor de Lees meer >

Vragen en antwoorden loonheffingen en corona

Vragen en antwoorden loonheffingen en coronaDoor de coronacrisis kan er veel veranderd zijn voor u en uw werknemers. Waarschijnlijk werken uw werknemers nu vaker thuis dan op kantoor. Wat betekent dat voor hun reisvergoedingen of OV-abonnementen? Misschien betaalt of vergoedt u hulpmiddelen waarmee uw medewerkers thuis kunnen werken. Hoe verwerkt u dat in uw aangifte Lees meer >

Nieuw steun- en herstelpakket

Nieuw steun- en herstelpakketDe impact van het coronavirus op banen en economie houdt aan en de economische recessie is voorlopig niet voorbij. Daarom komt het kabinet met een steun- en herstelpakket voor ondernemers en werkenden, dat volgt op de twee eerdere noodpakketten. Het nieuwe pakket loopt tot in 2021 en is gestoeld op Lees meer >

Pilot variabele bijtelling

Pilot variabele bijtellingWerkt een bijtelling privégebruik auto per gereden privékilometer beter dan een vast bedrag per maand? Op 1 augustus is de Vereniging Zakelijke Rijders een pilot gestart in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en de MobiliteitsAlliantie en in samenwerking met Stichting Keurmerk RitRegistratieSystemen.Doel van de pilot is te Lees meer >

Copyright 2020 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring