Online boekhouden

Online boekhouden ook iets voor u?

Wilt u altijd actueel inzicht in uw administratie en tijd besparen tijdens uw dagelijkse administratieve werkzaamheden? Dan kiest u voor online boekhouden. Veel van onze klanten zijn inmiddels overgestapt op een online boekhoudpakket. Wij leggen u graag uit wat de voordelen zijn en waarom online boekhouden ook voor ú een goede stap kan zijn.

Altijd en overal inzicht in uw administratie

Een belangrijk voordeel van online boekhouden is het feit dat u altijd en overal aan uw boekhouding of salarisverwerking kunt werken. Op elke plek waar een computer en internet is, kunt u inloggen op de website van het online programma. Geen probleem dus als u nog iets moet inboeken en dat thuis wilt doen. Bovendien kunt u overal (laten) zien hoe uw bedrijf ervoor staat.

Dankzij een overzichtelijk dashboard kunt u uw administratie ook een stuk gemakkelijker interpreteren. In kleur, grafisch of cijfermatig; u ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat, zelfs op uw mobiele apparaat. En ook handig: als u ons toestemming geeft kunnen wij op afstand meekijken in uw boekhouding. Dat scheelt tijd en wij kunnen u beter van advies voorzien.

Snel en efficiënt werken

In het online boekhoudprogramma hoeft u uw gegevens maar één keer in te vullen, waarna ze meteen verwerkt worden (bijvoorbeeld in een jaaroverzicht). Bovendien zit alle informatie in één systeem, waardoor u niet telkens alles bij elkaar hoeft te zoeken. Daarnaast kunt u het online boekhoudprogramma ook koppelen aan internetbankieren en uw inkomende- en uitgaande facturenstroom. Uw administratief medewerker hoeft daardoor zo min mogelijk gegevens over te tikken en er is bijna geen ruimte meer voor fouten. Ook handig: u kunt het online boekhoudprogramma uitrusten met ‘Basecone’. Zo bent u nooit meer een bonnetje of factuur kwijt. Maak een foto en sla het op in uw digitale archief. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. En om er zeker van te zijn dat er niet per ongeluk een verkeerde boeking wordt gemaakt, houden wij een vinger aan de pols voor u.

Nooit meer iets kwijtraken

Tijdens het online boekhouden worden er automatisch kopieën van uw werk gemaakt. Het voordeel? U kunt uw boekhouding nooit meer kwijtraken, ook niet door specifieke gevallen als brand of slordigheid. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van uw eigen server: boekhoudprogramma’s werken met meerdere grote servers waar uw gegevens veilig bewaard worden. Maar uw gegevens zijn niet alleen veilig, ze zijn ook áltijd actueel. Online boekhouden voert namelijk automatisch updates uit. U werkt dus altijd met recente gegevens en uw programma gaat mee met de tijd.

Benieuwd? Stuur ons een mail!

 

 

 

 


Recente berichten

Uitstel van betaling vanaf 1 oktober 2021

Vanaf 1 oktober 2021 moet een ondernemer die voorheen uitstel van betaling in verband met de coronacrisis heeft gekregen, nieuwe fiscale betalingsverplichtingen weer gewoon voldoen. Als dat niet tijdig lukt, loopt hij dan het risico dat hij uiterlijk op 1 oktober 2022 zijn gehele corona-belastingschuld versneld moet terugbetalen?Over deze kwestie Lees meer >

Oogletsel werkneemster door ontploffend confettikanon

Oogletsel werkneemster door ontploffend confettikanonEen winkelmedewerkster is vakken aan het vullen. Ze pakt een confettikanon dat in het verkeerde schap ligt en loopt er mee weg. Het komt in haar gezicht tot ontploffing met ernstig oogletsel tot gevolg. Is dit eigen schuld of is de werkgever aansprakelijk?Volgens de wet moet de werkgever bewijzen dat Lees meer >

KvK gaat woonadressen afschermen

KvK gaat woonadressen afschermenPer 1 januari 2022 schermt de Kamer van Koophandel alle gegevens af die in het Handelsregister opgenomen zijn over het woonadres van ondernemers en bestuurders. De ministerraad heeft daar mee ingestemd. Wie kan de woonadressen dan nog wel inzien?De afgeschermde woonadressen zijn vanaf 2022 alleen nog in te zien door Lees meer >

Afwikkeling van uw NOW-voorschot

Afwikkeling van uw NOW-voorschotDe tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) is in het leven geroepen om werkgevers die door de coronacrisis te maken hebben met omzetverlies tegemoet te komen. NOW kon worden aangevraagd tot en met het derde kwartaal van 2021. U ontving, als u in aanmerking kwam, een voorschot. Hoe loopt de verdere Lees meer >

Copyright 2021 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring