Salarisadministratie

Nooit meer zorgen om uw salarisadministratie

Als ondernemer met personeel weet u als geen ander dat het bijhouden van de salarisadministratie veel tijd kost. Het verzorgen van de maandelijkse salarisverwerking, de laatste wet- en regelgeving in de gaten houden en de nieuwste cao’s en bedrijfstakregelingen checken; het vergt veel inspanning.

Juist dáárom is zo het fijn om uw salarisadministratie uit handen te geven aan Harke administratie en fiscaal advies!

Van A tot Z

Schakelt u ons in voor uw salarisadministratie? Dan verzamelen wij alle gegevens van uw werknemers en zetten we de complete salarisadministratie op. Elke maand verwerken we uw salarisadministratie met bijbehorende salarisstroken. Als u het prettig vindt doen we dit volledig digitaal met behulp van Unit4 HR & Salaris Gemak of Loket.nl. Flexibele en tijdbesparende programma’s die áltijd actueel zijn en waarmee u in een paar muisklikken een overzicht heeft van uw complete salarisadministratie.

Voor ál uw vraagstukken

Naast het ‘reguliere werk’ kunt u bij ons ook terecht voor bijzondere vraagstukken. Moet u bijvoorbeeld formulieren invullen ten behoeve van het CBS? Of wilt u een loonkostensubsidie aanvragen? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidscontract? Wát uw vraagstuk ook is; onze experts op het gebied van personeel en salaris helpen u verder!

Fiscaal advies

Een belangrijk onderdeel van de salarisadministratie is de welbekende ‘loonbelasting’. Deze belasting betaalt u voor elke werknemer die bij u in dienst is. Zeker bij werknemers met een wisselende beloning, een dagloon of een weekloon vergt de loonbelasting de nodige aandacht. Wij verzorgen de aangiftes voor u en staan ervoor in dat ook de fiscale verplichting tot in detail geregeld is.

Wilt u zich geen zorgen hoeven maken over uw salarisadministratie én zeker weten dat fiscaal gezien alles geregeld is?

Wij staan graag voor u klaar! Contact

 

 


Recente berichten

Concurrentiebeding geschorst

Een commercieel medewerker van een leverancier van machines voor de industriële bakkersbranche heeft bij indiensttreding in 2001 een concurrentiebeding getekend. Nu heeft hij ontslag genomen en wil hij bij een andere werkgever gaan starten. De oude werkgever wil die indiensttreding tegenhouden met een beroep op het concurrentiebeding. In kort geding Lees meer >

Wet aanpassing bedrijfsopvolgingsregeling 2025

Wet aanpassing bedrijfsopvolgingsregeling 2025Het Ministerie van Financiën is een internetconsultatie gestart over het conceptwetsvoorstel Wet aanpassing fiscale bedrijfsopvolgingsfaciliteiten 2025. Dit conceptwetsvoorstel vormt het vervolg op de Wet aanpassing fiscale bedrijfsopvolgingsfaciliteiten 2024. De beoogde inwerkingtredingsdatum is 1 januari 2026.Beperking tot gewone aandelen met belang van minimaal 5%Het conceptvoorstel bevat de aangekondigde maatregel om de toegang tot Lees meer >

Feitelijk 40-urige werkweek, maar contract voor 36 uur

Feitelijk 40-urige werkweek, maar contract voor 36 uurVolgens de arbeidsovereenkomst heeft een werknemer van een houthandel een 36-urige werkweek en 25 vakantiedagen. Feitelijk is volgens de werknemer echter al jarenlang sprake van een 40-urige werkweek. Hij vordert nabetaling van salaris met wettelijke verhoging en rente. Hoe oordeelt de rechter?Werkwijze volgens werkgeverVolgens de werkgever is in theorie sprake Lees meer >

Fiscale aandachtspunten bij koop, verkoop of verbouwing van woning

Fiscale aandachtspunten bij koop, verkoop of verbouwing van woningHebt u in 2023 een woning gekocht of verkocht, een hypotheek overgesloten of een lening voor een verbouwing afgesloten? Waarschijnlijk zijn de financieringskosten en de betaalde hypotheekrente aftrekbaar in de aangifte inkomstenbelasting 2023. Hoe dat in zijn werk gaat, leest u in dit artikel aan de hand van 3 aandachtspunten. Lees meer >

Copyright 2024 Harke Administratie Staphorst | Privacy- en Cookie Verklaring